سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت جراحی بینی در تهران

قیمت جراحی بینی در تهران

قیمت جراحی بینی در تهران اولین و مهم ترین عامل در تصمیم گیری برای انجام عمل بینی است. میزان این مبلغ برای بیشتر افراد  مهم است وحتی در برخی مواقع انجام عمل بینی دقیقاً در ارتباط مستقیم با آن قرار دارد. نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز، هزینه جراحی بینی به علت قرار داشتن در شاخه جراحی زیبایی به نسبت  معمولاً بالاست.

قیمت جراحی بینی در تهران قیمتی متفاوتی است و با توجه به تبحر جراح و توانایی وی درعمل بینی دستمزدجراح نیز متغیر می باشد. علاوه بر دستمزد جراح بینی هزینه بیمارستان، پرستاران، متخصص بیهوشی و غیره هزینه عمل بینی را مشخص می کند.

 

قیمت جراحی بینی در تهران

 

اما به طور کلی باید گفت که این هزینه برحسب نوع بینی و نوع پوست بیمارازفردی با فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که بینی های استخوانی دارند هزینه کمتری را نسبت به افرادی که بینی گوشتی دارند باید پرداخت کنند . البته تجربه ومهارت جراح شما و محل انجام جراحی از مواردی است که در هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است.

 

قیمت جراحی بینی در تهران با بیمه

 

اگر شما عمل جراحی بینی را برای اصلاح عملکرد بینی و رفع نواقصی بینی خود مانند انحراف تیغه ی بینی و مشکلات تنفسی انجام دهید بیمه قسمتی از هزینه عمل بینی شما  وحتی در برخی مواقع بیمه ها تمام هزینه بینی فرد را پرداخت می کند . بیشترشرکت های بیمه، هزینه صاف کردن تیغه بینی را نیز برای بیماران خود پرداخت می کنند.

 

در صورتی که قصد انجام جراحی  بینی را دارید قبل از انجام جراحی پلاستیک بینی، با شرکت بیمه ی خود هماهنگی های کنید زیرا برخی از این شرکت های بیمه نیازبه تایید قبل از انجام عمل بینی دارند.

 

البته جراحی بینی که تنها برای زیبایی انجام شود، توسط  بیشتر شرکت های بیمه مورد پوشش قرار نمی گیرد.  به هر حال ثابت کردن این شرایط  که جراحی بینی تنها زیبایی نیست به شرکت های بیمه دشواراست واغلب باید مورد تایید کارشناسان بیمه قرار گیرد.

قیمت جراحی بینی در تهران وهزینه جراح

دستمزد متخصص جراحی پلاستیک صورت، معمولا شامل خود هزینه عمل زیبایی بینی است. قیمت جراحی بینی در تهران ، به جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. اختلاف فاحش در هزینه جراحی زیبایی بینی نشان دهنده ی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت جراح می باشد.

 

 

قیمت جراحی بینی در تهران

 

 

بیشتر جراحان می گویند که انجام عمل زیبایی بینی برای کوچک کردن بینی ، یکی از سخت ترین جراحی های انجام شده است. همچنین، این عمل یکی از معدود جراحی های زیبایی است که نیاز به اصلاحات بعدی دارد. این امر به این دلیل است که جراحی زیبایی بینی، ترکیبی از علم و هنر است و کوچک ترین موارد می توانند منجر به عکس العمل های بزرگ، چه منفی و چه مثبت شوند.

 

 

قیمت عمل بینی در تهران شامل چه مواردی می شود؟

معمولا قیمت عمل بینی در تهران برای بیشتر افراد شامل موارد زیر است:

 

هزینه جراح

هزینه متخصص بیهوشی

هزینه و قیمت عمل بینی گوشتی

به طور کای بینی هایی که از نوع گوشتی هستند علاوه بر دارا بودن چربی و پوست ضخیم، قوز بینی نیز دارند. بینی های گوشتی بسیار ضخیم هستند و از این نظر به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. تشخیص این نوع بینی از ظاهر فرد کار بسیار آسانی است و هر شخصی می تواند نوع گوشتی یا استخوانی را تمییز دهد. تشخیص ضخامت بینی های گوشتی کمی سخت است و توسط پزشک با معاینه پره های بینی انجام می شود، زیرا پره های بینی تشکیل شده از دو لایه ضخیم پوست می باشد. انجام جراحی بینی گوشتی نسبت به دیگر جراحی بینی قیمت بالاتری دارد.

 

هزینه عمل بینی استخوانی

برای کسب اطلاعات لازم  از هزینه عمل بینی استخوانی بهتر است کمی آشنایی با این نوع جراحی داشته باشیم. بینی استخوانی در مرکز صورت است و وظاهر کلی فرد را تغییر می دهد. با این حال، شکل بینی نامنظم می تواند یک مسئله مشکل ساز تلقی شود.

اگر کسی که از شکل بینی خود دائم ناراضی باشد، می تواند آن را از طریق مداخله زیبایی شناسی و جراحی اصلاح کند. در طول زندگی، شکل بینی استخوانی نیز می تواند در نتیجه بیماری، حوادث یا روند پیری طبیعی تغییر کند. در این نوع موارد نیز عمل بینی استخوانی می تواند یاری گر باشد.

 

 

 

 

هزینه عمل بینی فانتزی

جراحی بینی از جمله جراحی های زیبایی است که افراد زیادی به دنبال انجام این نوع جراحی زیبایی در سنین مختلف هستند که سن مناسب این جراحی پایان 18 سالگی است. مدل های فانتزی نیمه فانتزی و طبیعی از جمله مدل هایی هستند که بسیار مورد توجه است.

عمل بینی فانتزی مناسب ترین نوع برای خانم هایی است که دارای صورت ظریفی هستند زیرا اجزای صورت در کنار هم باید دارای تعادل و تناسب باشند افرادی که دارای صورت های درشتی هستند بهتر است سراغ عمل بینی فانتزی نروند همچنین این مدل بینی برای اقایان نیز مناسب نمی باشد در این مدل بینی سایز بینی کوچک تر از مدل طبیعی و کمی قوس دار است.

 

 

قیمت عمل زیبایی بینی در تهران توسط بهترین جراح بینی

بحث قیمت عمل زیبایی بینی در تهران توسط بهترین جراح بینی مهمترین نکته قبل از انجام جراحی استج . نحوه ی عمل بینی افراد با هم متفاوت است میزان هزینه به نوع بینی افراد نیز بستگی دارد افرادی که دارای بینی گوشتی و بزرگ هستند در مقایسه با سایر افراد میزان هزینه بیشتری را برای جراحی زیبایی بینی پرداخت می کنند. بهتر است تا برای اطلاع از هزینه عمل بینی توسط بهترین جراح بینی قبل از هر کاری یک جلسه مشاوره با جراح مورد نظر را انجام دهید در جلسه مشاوره نوع جراحی و میزان هزینه جراحی مشخص می شود.

 

http://www.drfarokhsavaddar.com/