سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیفت سینه

لیفت سینه

در جراحی لیفت سینه به منظور بالا کشیدن سینه برش هایی برای برداشتن پوست اضافی و محکم کردن بافت پیرامون ایجاد می شود، در ادامه در رابطه با نحوه انجام لیفت سینهی توضیحاتی د اده می شود:

لیفت سینه

چگونگی انجام عمل جراحی لیفت سینه

جراحی بالا کشیدن سینه به سه روش مختلف قابل انجام است که جراح بعد از بررسی های لازم و میزان افتادگی یکی از این 3 روش را انتخاب می کند .

لیفت دوناتی شکل

لیفت دوناتی شکل بهترین انتخاب  برای رفع افتادگی های جزئی و عدم تقارن های اندک می باشد . در این تکنیک جراح در اطراف هاله سینه برشی به شکل دونات  به منظور خارج کردن بافت ایجاد می نماید با استفاده از این تکنیک جای برش به هیچ عنوان جلب توجه نمی کند .

لیفت سینه آب نباتی شکل

در تکنیک لیفت آب نباتی شکل که به لیفت عمودی نیز نامیده می شود از چین سینه رو به بالا و به سمت محیط اطراف هاله سینه برشی آب نباتی شکل ایجاد می شود .

لیفت سینه لنگری شکل

در صورتی که افتادگی سینه بسیار شدید باشد از تکنیک لیفت لنگری استفاده می شود که نسبت به تکنیک های دیگر تهاجمی تر می باشد و از میزان برش بیشتری در این تکنیک برای بالا کشیدن سینه ها استفاده می شود به گونه ای که در این تکنیک علاوه بر برشی که در لیفت آب نباتی شکل استفاده می شود برش دیگری در چین سینه بصورت افقی ایجاد می شود .

کسانی که بیشترین بهره را از جراحی لیفت سینه می برند، برخی از ویژگی های فیزیکی زیر را دارند:

نوک سینه هایی که به سمت پایین می آیند:


وزن بافت سینه باعث می شود که پوست کشیده شود.زمانی که این اتفاق می افتد، بیشتر سینه ها مسطح، افتاده و یا مچاله به نظرمی‌آیند. جراحی لیفت سینه این موارد را در سینه ها را برطرف خواهد کرد، بنابراین نوک سینه به سمت بالا میرود..

نوک سینه ها / منحنی که در زیر سینه قرار می گیرند:

زمانی که جراحان پلاستیک زنان را به عنوان کاندیداهای بالقوه جراحی سینه بررسی میکند، یکی از مهم ترین مواردی که آنها مورد ارزیابی قرار میدهند ، موقعیت نوک سینه در ارتباط با چروکیدن زیر سینه میباشد.

عمل لیفت سینه چه عوارضی دارد؟

سینه های نامتقارن:

مستوپکسی هم بافت سینه را تغییر می دهد وهم آنها را سفت میکند در نتیجه، جراحی لیفت سینه می تواند عدم تقارن موجود در سینه ها را برطرف نماید و آنها را به حالت متقارن متمایل گردانده و به حالت طبیعی میرساند. دقت داشته باشید که متقارن سازی کامل برای تقریبا همه ی زنان از نوع سینه نامتقارن میباشد.

یک حرکت ساده که می توانید در خانه انجام شود تا مطمئن شوید جراحی لیفت سینه ممکن است برای شما جراحی مناسبی باشد، یک مداد را زیر سینه خود به حالت افقی قرار دهید. اگر مداد زیر سینه شما بماند، این نشان می دهد که شما می توانید از جراحی لیفت سینه استفاده کنید.

مناسب ترین کاندیداهای جراحی لیفت سینه کسانی هستند که:

دارای وزن پایدار و از لحاظ جسمی سالم باشند.
پوست نرمالی داشته باشند:پوست سالم و ملایم احتمال دارد که سینه ها را در موقعیت جدید خود بعد از جراحی لیفت سینه  نگه دارد.
انتظارات واقع بینانه در رابطه با عمل جراحی لیفت سینه و نتایج آن داشته باشید .
درانجام جراحی لیفت سینه، مهمتر از همه، تصمیم بسیار شخصی میباشد که باید تنها در صورتی انجام شود که تنها یک انتخا ب داشته باشید و به اعتقاد شما این امر به شما کمک خواهد کرد که در بدن خود بیشتر توانمند یا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

مراقبت پس از عمل لیفت سینه

روز جراحی لیفت سینه

همراه بودن یک فرد در کنار بیمار بسیار ضروری می باشد زیرا بیمار برای راه رفتن نیاز به یک فردی دارد تا کمکش کند . بیمار پس از ترخیص در روز های اولیه باید در منزل استراحت کافی داشته باشد قرار دادن چند بالش در پشت کمر و بازوها توصیه می شود .

هفته اول

به مدت 1 تا 3روز بعد از جراحی لیفت سینه احساس ناراحتی در قفسه سینه طبیعی می باشد با مسکن های تجویزی جراح می توانید این درد را تسکین دهید. مقداری تورم و کبودی بعد از جراحی دیده می شود که طبیعی است . اکثر بیماران می توانند بعد از گذشت 1 هفته به محل کار برگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر گیرند .

یک هفته بعد از جراحی

بیمار باید توجه نماید که در طول دوران التیام از انجام دادن فعالیت های سنگین که ممکن است بروی سینه فشار وارد نماید جدا خودداری نماید ، در زمان های تعین شده برای بررسی روند بهبودی و پیشرفت نتایج به پزشک خود مراجعه کند .

عوارض و خطرات عمل لیفت سینه

عوارض و خطرات عمل لیفت سینه

بی حسی:

برخی از زنان پس از عمل، بی حسی در محل برش خود را تجربه می کنند ؛ در اکثر موارد این بی‌حسی پس از شش هفته کم میشود. در موارد نادر، با توجه به آسیب عصب، دورهی بی حسی ممکن است بیشتر باشد.

http://dr-heidari.ir