سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیفت صورت

لیفت صورت تهران

لیفت صورت تهران : لیفت که در اصطلاح علمی rhytidectomy است یک روش زیبایی صورت است که به بهبود ظاهر پوست صورت و گردن فرد کمک می کند.

در هنگام انجام  لیفت صورت تهران  یا لیفتینگ صورت، بافت نرم صورت لیفت  می شود و پوست اضافی از این ناحیه برداشته می شود. لیفت گردن نیز به عنوان بخشی از فرایند لیفتنگ صورت است که  بطور همزمان انجام می شود.

 

وقتی با افزایش سن پوست صورت شروع به شل شدن می کند در این شرایط با انجام لیفت صورت وبالا کشیدن پوست روش زیبایی مناسبی محسوب می شود.

دلیل انجام لیفت صورت تهران چیست

زمانی که سن شما افزایش می یابد پوست شما حالت  افتادگی به خود می گیرد  . این امر سبب می شود بخش پایینی صورت شما به شکل مستطیل به نظر برسد که دلیل آن افتادگی پوست است به همین دلیل افراد لیفت صورت انجام می دهند. لیفت صورت می تواند صورت شما را جوان تر و به شکل قلب نشان دهد.

لیفت صورت تهران در موارد زیر انجام می شود

-در صورتی که پوست صورت شما شل شده باشد.ویا به پوست صورت آویزان باشد.

 -در صورتی که زیر لب پایین و اطراف چشم ها و گونه عمیق تر شده باشد لیفت صورت تهران انجام می شود.

 -اگر پوست اضافی از خط فک پایین آویزان شده باشد شما می توانید لیفت صورت انجام دهید

  -اگرخطوط عمودی پوست گردن قابل رویت باشد شما می توانید لیفت صورت تهران انجام دهیم.

البته بهتر است این نکته را بدانید که لیفت صورت روش درمانی برای چین و چروک های سطحی پوست، آسیب پوستی ناشی از آفتاب، چروک های اطراف بینی و لب بالا و بی نظمی هایی در رنگ پوست محسوب نمی شود.

عوارض لیفت صورت تهران چیست

انجام لیفت صورت ممکن است خطراتی را برای فرد به همراه داشته باشد، برخی خطرات احتمالی لیفت صورت عبارت است از:

-اسکار وزخم بعد از انجام لیفت صورت  ناشی از لیفت صورت دائمی هستند اما معمولا توسط خطوط طبیعی صورت و گوش و خط رویش مو پنهان می شوند. اگر موهای کوتاهی دارید بهتر است قبل از لیفت صورت موهای خود را بلند کنید تا به این ترتیب بتوانید تا بهبودی زخم ها  ضایعات ناشی از لیفتینگ را با مو پوشش دهید. به ندرت ضایعات ایجاد شده برجسته و قرمز هستند.

-ممکن است که در برخی افراد بعد از لیفت صورت در تهران تورم ایجاد شود.بهبودی صورت ممکن است چندین هفته به طول انجامد. تورم ممکن است ظاهر صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد و یا حرکات صورت را دشوار سازد.در این دوران سرتان را بالا نگاه دارید هم چنین از کمپرس خنک استفاده کنید .

-ممکن است به طورموقت یا دائم در نزدیکی محل برش برای انجام لیفت صورت دچار ریزش مو یا کچلی شوید. در صورتی که ریزش مو موقتی باشد دو تا سه ماه بعد از لیفت موشروع به رویش می کند.

آسیب دیدگی عصب های صورت ممکن است اتفاق بیفتد به ندرت لیفت صورت می تواند به اعصاب صورت شما  آسیب برساند. این امر می تواند موجب ضعف موقت یا دائم ماهیچه های صورت شود. خوشبختانه دربیشتر مواقع  ضعف ماهیچه های صورت ظرف چند ماه تا یک سال بعد بهبود می یابد.

انجام لیفت صورت برای این افراد مناسب نیست

پزشک متخصص پوست و زیبایی در موارد زیر ممکن است در انجام لیفت صورت تهران احتیاط کند.

افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند استفاده از داروهای رقیق کننده خون می تواند بر لخته شدن خون تاثیر بگذارد و ریسک خونریزی بعد از لیفتنگ صورت را افزایش دهد.

در برخی شرایط مانند خونریزی های غیر طبیعی نمی توان  لیفت صورت تهران  را انجام دهیم. در صورت وجود دیابت کنترل نشده و یا فشار خون بالا پزشک متخصص پوست و زیبایی باید احتیاط لازم را انجام دهد.

داشتن سابقه مکرر در اضافه وزن و یا از دست دادن وزن نیز می تواند برلیفتنگ صورت تاثیر بگذارد.

سیگار: کشیدن سیگار ریسک از بین رفتن پوست را بعد از انجام لیفت صورت افزایش می دهد. اگر شما سیگار می کشید باید قبل از انجام لیفتنگ صورت و در دوره ریکاوری سیگار را ترک کنید.

آمادگی برای انجام لیفت صورت تهران

بعد از مراجعه به  متخصص جراح پلاستیک یا متخصص پوست، مو و زیبایی در طول اولین ملاقات پزشک جراح و متخصص موارد زیر را در نظر خواهد گرفت:

سابقه پزشکی شما در ابتدا باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد دراین هنگام در مورد شرایط فعلی و شرایط قبلی که به لحاظ پزشکی داشته اید به پرسش های پزشک خود پاسخ دهید، برای مثال در صورت داشتن سابقه وجود فشار خون بالاتمام داروهای مصرفی ویتامین ها و مکمل های گیاهی که استفاده می کنید، مخصوصا آن هایی که می تواند در لخته کردن خون تاثیر می گذارد را لیست کنید. هم چنین در صورتی که قبلا سابقه جراحی داشته اید، باید به اطلاع پزشک برسانید.

در جلسه مشاوره پزشک شما  معاینه فیزیکی انجام می دهد. در این جلسه پزشک پوست صورت، استخوان های صورت و گردن را بررسی می کند. افرادی با صورت های لاغر و زاویه دار نتایج بهتری را در مقایسه با افردی با صورت های گرد، استخوان های کوچک فک و گونه دریافت می کنند.

در این جلسه پزشک متخصص همچنین اسکارها، بی نظمی های پوست یا عدم تقارن در صورت شما را بررسی می کند و سپس از صورت شما عکس برداری  می کند و در سوابق پزشکی و پرونده پزشکی شما قرار می دهد.

لیفت صورت تهران

درجلسه مشاوره در مورد انتظاراتی که از نتیجه لیفت صورت دارید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. به پزشک خوددلیل انجام لیفت صورت را توضیح دهید و در مورد انتظاراتی که نتیجه جراحی می خواهید با اوصحبت کنید. قبل از انجام لیفت صورت تهران از  مزایا و خطرات ممکن است برای شما اتفاق بیفتد آگاهی داشته باشید.

قیمت لیفت صورت با نخ

قیمت کشیدن پوست صورت در بیشتر موارد به وسعت و تعداد نواحی قابل درمان بستگی دارد. به عنوان مثال در لیفت صورت با نخ عامل تعیین کننده دیگر جنس نخ و هزینه دستمزد پزشک است.

 

نتیجه جراحی لیفت صورت

شما با انجام این جراحی از آویزانی پوست صورت خود رهایی پیدا می کنید و به طور کل قسمت میانی و تحتانی صورت و گردن بازسازی می شود.
عضلاتی که در صورت تضعیف شده اند در این جراحی ترمیم شده و یا با جابه جایی آنها سفت می شوند و صورت شکل جوان تری به خود خواهد گرفت.
پوست های جمع شده و چربی های آویزان شده که همگی به سمت پایین صورت و گردن کشیده شده اند در جراحی لیفت صورت برطرف می شوند که البته برای رسیده به نتیجه ایده آل می توان  به طور همزمان جراحی لیفت گردن و یا از روش لیوساکشن استفاده کرد.
نتیجه این جراحی می تواند بیش از ده سال هم برای شما ماندگاری داشه باشد که بهتر است مراقبت های لازم جهت زیبایی پوست خود را رعایت کنید.

لیفت صورت تهران

مراقبت های پس از عمل جراحی لیفت صورت

دوران نقاهت جراحی لیفت صورت 10 تا 14 روز است و پس از آن فرد می‌تواند به زندگی روزمره خود برگردد. البته ممکن است مقداری ورم و یا سفتی پوست تا حدود سه ماه باقی بماند ولی این اثرات به مرور زمان کاهش می‌یابد. به طور کلی لیفت صورت از جمله جراحی‌های کم عارضه است.

رعایت مواردی پس از جراحی لیفتینگ صورت به تسریع روند بهبودی کمک می‌کند. برخی از این موارد عبارتند از:

•    از فعالیت‌های سنگین و قدرتی پرهیز شود

•    استفاده از کمپرس سرد در محل جراحی

•    قرار نگرفتن در معرض آفتاب

•    خودداری از مصرف اسپرین، پروفن و سایر داروهایی که احتمال خونریزی را بالا می‌برند

•    عدم مصرف دخانیات و پرهیز از قرار گرفتن در معرض دود سیگار

•    پرهیز از لمس صورت

 

 

https://drhessami.com/