سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران : اگر به دنبال جراح بینی خوب در تهران هستید برای اینکار یهتر است یک سری تحقیق کامل هم در فضای مجازی داشته باشبد و سپس به مطب ها مراجعه کنید و حضورا با بیماران قبلی صحبت کنید .جراح بینی خوب در تهران باید بتواند سلیقه و خواسته شما را کاملا تامین کند.

جراح بینی خوب در تهران

انتخاب جراح بینی خوب درتهران

انتخاب جراح بینی در تهران که او را می شناسید و به وی اعتماد دارید بسیار مهم است. برای انتخاب جراح بینی خوب شما باید قبل از هر اقدامی یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید ودر این جلسه مشاوره می باید چندین سوال ازپزشک خود بپرسید:

-هزینه جراحی بینی

– طول دوره بهبود شما بعد از جراحی

– مراقبت های لازم قبل از عمل بینی

-مراقبت های لازم  بعد از عمل بینی

-زمان مورد نیاز برای استراحت بعد از جراحی بینی

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه نکاتی را درنظر بگیریم

یکی ازنکاتی که در انتخاب جراح بینی خوب در تهران باید آن را در نظر گرفت این است که پزشک باید با بیمار صادقانه برخورد کند به عنوان مثال در صورتی که بیمار تمایل به کوچک کردن بیش از اندازه بینی خود دارد در صورتی که این نوع بینی برای فرد متناسب نیست و ممکن است بعد از جراحی برای وی مشکلاتی ایجاد کند ،نباید با خواسته اوموافقت کند و باید در طی جلسه ای مشاوره بیمار خود را قانع کند. زیرا کوچک کردن بیش از اندازه ی بینی باعث مشکلات تنفسی در فرد می شود.

به طور کلی یک جراح بینی خوب در تهران باید در حین جراحی بینی به دو زاویه ی بینی بیشتر توجه داشته باشد . جنبه زیبایی و جنبه سلامتی فرد است این دو مورد ذکر شده دو نکته مهم است  زیرا در صورتی که هر کدام ازآن ها رعایت نشود بیمار پس از مدتی مجبور به انجام جراحی ترمیمی بینی خواهد شد  که جراحی ترمیمی بینی خود عوارضی را برای بیماردارد.

در انتخاب جراح بینی خوب در تهران چه ویژگی هایی را در نظربگیریم

از ویژگیهای مهمی که در انتخاب جراح بینی خوب   باید در نظر بگیریم این است که جراح تخصص و تجربه و مهارت کافی را در زمینه جراحی بینی داشته باشد.زیرا جراح بینی خوب  برطبق مهارت وتجربه ای که در زمینه جراحی بینی  دارد در ابتدا پوست و استخوان بندی فرد را مورد بررسی قرار می دهد سپس با توجه به ویژگیهای بینی فرد روش مناسب برای جراحی بینی را انتخاب می کند.زیرا انتخاب یک جراح بینی  که تجربه و مهارت لازم برای جراحی دارد بیشترین اثر را بر روی نتیجه جراحی بینی فرد خواهد گذشت.

انتخاب جراحی بینی خوب در تهران

بنابراین می توان گفت که جراح بینی خوب در تهران باید ویژگی هایی زیر را دارا باشد

– یک جراح بینی در تهران پیش از انجام جراحی بینی مشاورات لازم را قبل از هراقدامی در جلسه مشاوره به بیمار گوش زد می کند.

-جراح بینی خوب  با توجه به  فرم بینی واجزای دیگر صورت فرد بهترین روش جراحی را انتخاب می کند تا با صورت وی هماهنگی کافی را داشته باشد.

– یک جراح بینی  باید با تجربه کافی و تخصص لازم  که درزمینه جراحی بینی دارد. روش جراحی درستی را انتخاب کند تا بیمار از نتیجه جراحی رضایت داشته باشد.

– یک جراح بینی   قبل از هر اقدامی در ابتدا به سلامت وعمل تنفس بیمار را درهنگام جراحی در نظر می گیرد.

با دانستن این نکات در انتخاب جراح بینی  می توانید درصد موفقیت جراحی بینی خود را  به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

روش های جراحی بینی

معمولا جراحی بینی به دوروش باز وبسته توسط جراح بینی خوب در تهران انجام می شود. انتخاب این روش به جراح بینی در تهران و نوع بینی شما بستگی دارد.بعضی از جراحان بینی روش بازو بعضی دیگر روش بسته را برای جراحی انتخاب می کنند.ولی درکل بیشتر جراحان ،از روش بازبرای جراحی استفاده می کنند.

جراحی بینی یکی از پر طرفدارترین جراحی های زیبایی شناخته شده است.با انجام جراحی بینی مشکلات و نقص هایی که بینی دارد قابل برطرف شدن است .در اینجا به برخی از جراحی های بینی اشاره شده است

جراح بینی خوب در تهران کیست

 

جراحی بینی گوشتی

همان گونه که می دانید بینی گوشتی غضروف ضعیف و پوستی ضخیم دارد. درروش های قدیمی برای جراحی گوشتی نتیجه جراحی بینی خیلی خوب نبود زیرا با تراشیدن غضروف ها و نازک کردن آن ها به مرور زمان وبعد از جراحی بینی به فرم و حالت قبل باز می گشت.اما امروزه درروشهای جدید جراحی بینی جراح بینی خوب در تهران با  تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد می کند به گونه که نتیجه جراحی برای فرد بدون برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل و یا حتی به صفر خواهد رساند.در واقع در روش جدید جراحی بینی گوشتی، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در بخش نوک بینی قرار می دهند که این امرموجب تقویت غضروف ها ی نوک بینی می گردد.

جراحی بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی یکی از جراحی های رایج است و در واقع با بازسازی پوست بینی و تراش استخوان های اضافی بینی می توان به بینی های استخوانی شکل داد.

در این روش  بیشتر افراد از نتیجه جراحی بسیار راضی بوده و درطولانی مدت هیچ تغییری را احساس نمیکند  بینی های استخوانی به دلیل داشتن بافتی سخت برای جراحی بینی گزینه بسیار مناسبی است .فرم بینی و هم چنین شکل آن با توجه به نظر فرد و البته تأیید پزشک قابل انجام است .

 

جراحی بینی فانتزی

یکی دیگرازانواع جراحی بینی برای فرد جراحی بینی فانتزی است که این مدل جراحی  بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد. در صورتی که این نوع از جراحی زیبایی برای همه افراد مناسب نیست و جراح خوب در تهران قبل از هر اقدامی نتایج جراحی را برای بیمار گوشزد می کند، برای مثال افرادی که بینی گوشتی دارند به علت ضخامت پوست بینی، تغییرات ایجاد شده در بینی به خوبی به نمایش درنخواهد آمد.

 

مهارت جراح بینی خوب در تهران

 

 

جراحی بینی ترمیمی

در صورتی که بعد از جراحی زیبایی بینی اولیه  نتیجه ای مطلوبی از جراحی  حاصل نشود یا عارضه ای ناخواسته برای بینی فرد رخ دهد ممکن است بعد از مدتی فرد نیاز به جراحی ثانویه بینی داشته باشد که در حقیقت همان جراحی ترمیمی بینی است.

در صورتی  که درظاهر و عملکرد بینی مشکلات  شدید در اثر جراحی بینی به وجود آمده باشد، جراح ممکن است از غضروف لاله گوش و یا دنده برای ترمیم بینی استفاده کند.و جراح بینی خوب درتهران با استفاده ازاصول جراحی زیبایی ومهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد اشکالات ظاهری و عملکردی بینی را به خوبی برطرف می کند.

دلیل انتخاب جراح بینی خوب در تهران

به دلیل این که بینی عضو برجسته بینی است نسبت به سایر اعضای دیگر صورت آسیب‌پذیرتر خواهد بود. این آسیب‌دیدگی ممکن است به دلیل انحراف، شکستگی و سایر مشکلات دیگر درصورت فرداتفاق بیفتد. جهت رفع این گونه مشکلات انتخاب جراح بینی خوب در تهران بهترین ومهمترین دلیل می باشد. زیرا درصورت کم تجربگی جراح بینی ، تغییرات اعمال شده روی بینی نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

در نهایت پاسخ سؤال مهم ترین جراح بینی خوب   یست برای متقاضیان جراحی زیبایی بینی بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

بعضی از افراد برای جراحی بینی وسواس زیادی به خرج می‌دهند و نگران فرم بینی بعد از جراحی بینی خود هستند در جراحی بینی یا راینوپلاستی علاوه بر فرم بینی ، حفظ سلامت فرد نیزبرای این افراد مهم است.

اگرجراح بینی خوب در تهران با تکنیک های به روز آشنایی داشته  باشد به خوبی می داند چگونه باید جراحی بینی را انجام دهد که بیمار دچار عوارض و آسیب نشود

نکات مهم درانتخاب جراح بینی خوب در تهران

-در ابتدا باید بدانید که جراحی بینی یک عمل اورژانسی نمی‌باشد و فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب بهترین دکتر عمل بینی را دارید

-قبل از جراحی لیستی ازبهترین دکترعمل بینی در تهران تهیه کنید و پزشکانی که تجربه کافی در مورد  جراحی بینی دارند را انتخاب کنند.

در رابطه با میزان تحصیلات و تجربه کاریشان تحقیق و پرس و جوکنید.

جراح بینی خوب در تهران

برای مشاوره حضوری به جراح بینی  مراجعه کنید و انتظارتان از  جراحی بینی  را به آن ها توضیح دهید.

جراح بینی خوب  یک آلبوم از جراحی های خود دارد، از ایشان بخواهید که آن را به شما نشان دهد.

با بیمارانی که در مطب جراح بینی  حاضر هستند ، صحبت کنید و میزان رضایت‌مندی آن ها از عمل بینی را بسنجید

تاثیر انتخاب جراح بینی خوب در تهران در نتیجه جراحی

افرادی که به دنبال جراح بینی در تهران می باشند  باید بدانند که حساسیت جراحی بینی  بالامی باشد وباید در انتخاب جراح بینی خوب در تهران دقت لازم را داشته باشند

کسانی که دنبال جراح بینی خوب  هستند باید پزشکی را انتخاب کنند که در این زمینه تجربه بالایی داشته باشند زیرا جراح بینی خوب  با انجام این جراحی فرم زیبایی را به بینی شما خواهد داد بدون اینکه مشکلی در تنفس شما ایجاد شود.

عدم انتخاب جراح بینی مناسب در نتیجه جراحی بینی

باید بگوییم که بین نتیجه جراحی بینی و انتخاب جراح بینی رابطه ای مستقیم وجود دارد بنابراین برای دستیابی به نتایج رضایت بخش توصیه می شود جراحی بینی خود را به دست جراح متبحر و مجرب بسپارید.

اگر جراح بینی ، در کار خود به اندازه کافی زبده و مجرب نباشد می تواند باعث رو به رو شدن بیمار با مشکلاتی پس از جراحی بینی شود برخی از این مشکلات عبارتند از :

  1. به وجود آمدن مشکلات تنفسی
  2. غیر قرینه شدن حفره های بینی
  3. کاهش حس بویایی
  4. تغییر رنگ پوست بینی
  5. عفونت
  6. درد شدید

 

https://drbayatshahbazi.clinic/