سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سگ شیتزو

خرید وفروش سگ شیتزو

خرید سگ شیتزو قبل از هر چیزی نیاز به اطلاعات کافی دارد.شیتزو سگی هوشیار و با شهامت می باشد . خوشحال و سر سخت است . با کودکانرابطه خوبی دارد .

سگی آرام و باوفا است که خیلی زود با همه افراد صمیمی می شود . آموزش دادن به او باید با صبر و حوصله و با محبت انجام گیرد . دیدبان هوشیاری است و به پارس کردن علاقه دارد ، اما اصولاً در داخل خانه آرام است . لجباز ، باهوش و بازیگوش است . علاقه دارد تا همیشه نزدیک اعضای خانواده باشد غالباً رابطه خوبی با سایر حیوانات خانگی دارد .

خرید و فروش سگ شیتزو 

ویژگی‌های شخصیتی که در خرید و فروش سگ شیتزو باید بدانیم

درخرید و فروش سگ شیتزو و یا هر سگ دیگری به این نکته توجه داشته باشید که هر نژاد برای یک هدف خاص پرورش داده می‌شود. در طول تاریخ، شیتزوها پرورش داده شده‌اند تا همدم و همراه شما باشند. خودشان هم همین را می‌خواهند.

بنابراین انتظار نداشته باشید که یک سگ شیتزو شکار کند، نگهبانی دهد یا شکارتان را برایتان بیاورد. مهربانی و وابستگی به صاحبش مهمترین ویژگی شخصیتی اوست.

سگ شیتزو وقتی خوشحال است که صاحبش به او محبت کند و او هم بتواند مهربانی‌اش را نشان دهد. با هم? این‌ها،  آن‌ها نسبت به صداها و افراد و…. اطرافشان هشیارند و ممکن است به غریبه‌هایی که به خانه می‌آیند پارس کنند، اما نگران نباشید. خیلی زود با آن‌ها دوست می‌شوند.

 

 

 

چند نکت? مهم دربار? خرید و فروش سگ شیتزو

در خرید و فروش سگ شیتزو بدانید که موجودی با نام شیتزوی فنجانی وجود ندارد. این اسم فقط یک تبلیغ است تا توله‌کش‌ها یا پرورش‌دهنده‌های بی‌مسئولیت شیتزوهای کوچک را، یا شیتزوهایی را که بعدا بزرگ می‌شوند بفروشند.

-در هنگام خرید و فروش سگ شیتزو این را بدانید که تربیت کردن شیتزوها آسان نیست. ثبات رفتاری داشته باشید. پیش از اینکه شیتزویتان کاملا تربیت شود، اجازه ندهید بی‌هدف در خانه پرسه بزند. برای تربیت او می‌توانید از پارک سگ استفاده کنید.

-درخرید و فروش سگ شیتزو به این نکته توجه کنید که شیتزوهایی که پوز? کوتاه دارند به گرما حساسند.

هوا در گذر از مجرای تنفسی سگ خنک می‌شود و بعد وارد ریه می‌شود. طول این مجرا در سگ‌هایی که پوز? کوتاه دارند کوتاه است و هوا به انداز? کافی خنک نمی‌شود. در روزهای گرم شیتزوی خود را در هوای خنک خانه نگه دارید.

-در هنگام خرید و فروش سگ شیتزو توجه کنید رابط? سگ‌های نژاد شیتزو با بچه‌ها خوب است، اما اگر کودک خردسال دارید بهتر است شیتزو را انتخاب نکنید، چون سگ‌های نژاد شیتزو کوچکند و ممکن است کودک از سر ناآگاهی یا ناتوانی به او آسیب بزند.

خرید وفروش سگ شیتزو

تغذی? شیتزو که در خرید و فروش سگ شیتزوباید بدانیم

اینکه سگ بزرگسال شما چه قدر غذا بخورد، بستگی به اندازه، سن، متابولیسم و مقدار فعالیتش دارد. سگ‌ها منحصر به فردند و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

همه‌شان به یک مقدار غذا نیاز ندارند. فقط می‌شود گفت سگ‌هایی که فعالیت بیشتری دارند، بیشتر غذا می‌خورند. کیفیت غذایی هم که به سگتان می‌دهید مهم است و در مقدار آن تاثیر می‌گذارد.

به هر حال غذا دادن بیش از حد به سگتان، او را چاق می‌کند. پس در هنگام خرید و فروش سگ شیتزو به این نکته توجه داشته باشید.

 

مراقبت و نگهداری از نژاد سگ شیتزو

برای شیتزوها مهم نیست کجا زندگی می‌کنند، آن‌ها فقط می‌خواهند در کنار شما باشند. شیتزوها سگ‌های انعطاف‌پذیری هستند، هم در آپارتمان‌های کوچک راحتند و هم در ویلاهای بزرگ خارج شهر، اما باید بدانید که آن‌ها سگ‌های خانگی هستند و نباید در محیط بیرون زندگی کنند.

 

فقط برای بازی و گردش آن‌ها را به فضای بیرون، مثل حیاط و پارک، ببرید. او در روز به پیاده‌روی کمی احتیاج دارد. شیتزوها سگ‌های فعالی نیستند. دوست دارند روی پای شما بنشینند، دور خانه راه بروند، با اسباب‌بازی‌هایشان بازی کنند

شیتزوها هم مثل سگ‌های دیگری که پوزه‌های کوتاه دارند به گرما حساسند، چون هوای گرم، قبل از ورود به ریه‌هایشان، به انداز? کافی خنک نمی‌شود. بنابراین در روزهای گرم، او را در هوای خنک خانه نگه دارید. پس در هنگام خرید و فروش سگ شیتزو به آن توجه کنید.

 

شاید شما هم از آن دست افراد باشید که برای خرید یک حیوان خانگی به دنبال یک پت شاپ مطمعن می گردند. شاید هم در میان انواع نژاد سگ آپارتمانی و عروسکی دچار سردرگمی شده باشید؛ به عنوان مثال ندانید بین سگ پامرانین و سگ یورکشایر و … کدام یک برای شما بهتر است.

 

این بار می توانید به آرشا پت اطمینان کنید؛ مرکزی مطئمن برای خرید و فروش انواع حیوان خانگی که نیاز شما را در این زمینه برطرف می کند. انواع حیوان خانگی با قیمت مناسب و مدارک کامل ، لوازم مربوط به انواع حیوان خانگی ، آرایش و پیرایش حیوان خانگی و … از خدمات متنوع پت شاپ آرشا است.

خرید و فروش سگ شیتزوو قیمت سگ شیتزو ارزان

افراد زیادی به دنبال سگ های عروسکی و آپارتمانی هستند و در این میان عده ای سگ های شیتزو را انتخاب می کنند.

در مورد این نژاد از سگ های آپارتمانی و عروسکی بد نیست بدانید که شیتزو از نوع سگ های فانتزی به حساب می آید. سگ های شیتزو معمولا وزنی بین 5 تا 10 کیلوگرم وزن دارند. شیتزوها با موهای بلند ابریشمی خود چهره جذاب و دل نشینی دارند.

 

در مورد رفتار سگ های شیتزو هم لازم است به این نکات اشاره کنیم: شیتزوها با وقار و پرجنب و جوش هستند. معمولا سگ های شیتزو باهوش و شاد هستند و همیشه از بازی و تفریح استقبال می کنند.

محال است که مهربانی سگ شیتزو شما را مجذوب خود نکند. شیتزو دوست دارد تا روی پاهایش بنشیند و شما به او محبت کنید. شیتزو آنقدر اجتماعی است که با غریبه ها هم رفتار خوبی دارد.

 

 

 

 

https://arshapet.com/