سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراح پلک

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک در تهران با مهارت وتجربه ای که در این زمینه کسب کرده است اقدام به جراحی پلک می کند. قطعا همه افرادی که تصمیم به جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می گیرند به دنبال بهترین و ماهرترین جراح پلک می گردند تا جراحی آن ها به بهترین شکل اتفاق بیفتد و مشکلی برای آن ها ایجاد نشود و آسیبی به چشم و پلک نرسد.

 

بهترین جراح پلک در تهران

اولین راهکار برای شناخت بهترین جراح پلک در تهران مشاهده بیماران قبلی و نمونه کارها، سابقه و تجربه جراح ومشاوره با وی می باشد.

برای اینکه جراحی شما با موفقیت انجام شود جراح درابتدا شرایط عمومی، آناتومی پلک را بررسی کرده و بهترین راهکارها را برای جراحی  ارائه می دهد. بهترین جراح پلک در جلسه مشاوره کاملا جزئیات جراحی ، عوارض احتمالی جراحی پلک را برای بیماربیان می کند و به طور کلی با بیمار صادق است.

همچنین به دلیل اهمیت وحساسیتی که چشم دارد بهتر است این جراحی توسط یک متخصص آگاه به آناتومی پلک و ساختار چشم انجام شود تا فرد از آسیب های جبران ناپذیر این جراحی ها در امان باشید.

 

ویژگی بهترین جراح پلک در تهران

در مورد ویژگی های بهترین جراح پلک در تهران می توان عنوان نمود که عمل بلفاروپلاستی یک عمل جراحی بسیار ظریف ،دقیق ، پیچیده و فوق تخصصی است که نیازمند این است که جراح خوب  این جراحی را انجام دهد

بنابراین یکی از ویژگی های بهترین جراح پلک در تهران باید بورد فوق تخصصی در رابطه با جراحی های پلاستیک ،علی الخصوص در ناحیه صورت را با گذراندن دوره های آموزشی حرفه ای و مطابق با استانداردهای روز دنیای پزشکی باشد.

لذا جراح خوب در زیبایی پلک که بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک صورت یا فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم را  از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی  دارند ، ازصلاحیت انجام عمل زیبایی جراحی پلک برخوردار هستند  و دراولویت این جراحی قرار دارند.

همچنین یک بهترین جراح پلک در تهران  برای دستیابی به نتایج مطلوب و عالی از جراحی پلک ، باید دانش ، تجربه ،تخصصی علمی و عملی ، هنر و مهارت جراحی را با همدیگرداشته باشد.

بهترین جراح پلک در تهران باید درجلسه مشاوره معاینه دقیق پلک و ایرادات آن ، وضعیت سلامت فرد ، انتظارات وی از عمل ، تشخیص خود و انتخاب روش صحیح و مناسب انجام دهد و بیمار را تا دستیابی به نتیجه ی مطلوب بعد از جراحی با ویزیت های منظم و به موقع همراهی کند.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلک در تهران

– شما می توانید با مراجعه به گوگل لیستی از جراحان پلک خوب را تهیه کنید

-به سایت جراحان سربزنید ومیزان تحصیلات و تخصص جراح را در این  مورد بررسی کنید.

-البته این نکته را در نظر بگیرید که  تحصیلات عالی به تنهایی کافی نیست و لازم است که نمونه کارهای پزشک را نیز مشاهده کنید.

– برای مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.همچنین می توانید از دوستان و آشنایان خود درباره جراح پلک خوب پرس و جو نمایید.

 

جراحی زیبایی پلک چه مزایا و فوایدی دارد؟

– افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس

-ترمیم پیری زودرس

در برخی موارد در صورت افتادگی شدید پلک بالا بهبود دید چشم ها

– از بین رفتن حالت خسته ی بعضی چشم ها

-آرایش کردن و دیده شدن بهتر آرایش چشم بعد از انجام جراحی پلک

–  بالا رفتن ابرو و پلک ها بعد از انجام جراحی پلک

– زیباتر شدن چشم ها ودرنتیجه صورت فرد

بهترین جراح پلک در تهران

معیارهای انتخاب جراح پلک خوب

 

یکی از معیارها انتخاب جراح پلک خوب این است که با مراجعه به مطب پزشک با بیماران قبلی او صحبت کنید ودر صورت رضایت پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید قبل از جراحی نمونه کارهای جراح را نیز در این باره مشاهده کنید

برای داشتن جراحی موفق و بدون عوارض  سعی کنید جراحی را انتخاب کنید که معیارهای لازم را برای انجام  جراحی  پلک داشته باشدوهمچنین جراح باید راه کار ها را برای شما قبل از جراحی برای توضیح دهد.سعی کنید اگر قصد دارید جراحی پلک انجام دهید بهترین جراح پلک خوب  را انتخاب کنید که مهارت وتجربه لازم ر ا در کار خود داشته باشد.

 

 

افراد مناسب جراحی پلک

 

افرادی که افتادگی پلک دارند یکی از افراد مناسب برای  انجام جراحی پلک محسوب می شوند.افتادگی پلک از دلایلی است که باعث می شود افراد جراحی پلک انجام دهند زیرا پوست اضافی که برروی پلک بالا  ایجاد می شود باعث بروز پف چشم در بالای چشم می شود که این پف چشم باعث می شود ظاهر فرد خسته و ناراحت به نظر برسد.

 

پس می توان گفت که پف زیر چشم یکی از دلایل انجام جراحی می باشد همان گونه که  گفته شد با افزایش سن، در زیر چشم افراد پف ایجاد می شودسستی  پوست و بافت زیر چشم ها از دلایلی است که موجب  جراحی پلک در افراد می شود زیرا  باعث ایجاد یک ظاهری پیر برای فرد شود.

 

بهترین جراح پلک در تهران

مراقبت بعد از جراحی پلک

 

در پایان جراحی پلک محل برش و بخیه ها با پماد چرب می شود و نیازی به پانسمان و بسته شدن چشم وجود ندارد. پس از آن که اثر داروی بی حس کننده از بین رفت، ممکن است احساس کنید که پلک ها تحت کشش و دردناک هستند.

این حالت معمولا خفیف است که  با مصرف مسکن ها  برطرف می شود. در صورت بروز هرگونه درد شدید یا کاهش دید حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

 

عموماً توصیه می شود که پس از 24 تا 48 ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید و سرتان را بالا نگه دارید پس از 48 ساعت درصورت وجود کبودی از کمپرس گرم استفاده کنید. این اقدامات به کنترل ورم و کبودی محل عمل کمک زیادی می کند.

 

میزان ورم و خون مردگی محل عمل در افراد مختلف متفاوت است و معمولا ورم و کبودی بعد از چند روز به حداکثر رسیده و بین دو تا چهار هفته برطرف می شود. یک تا دو هفته پس از عمل پلک ها ترشحات خفیف یا حالت چسبندگی دارند.

 

بهترین جراح پلک چه کسی است

همان گونه که گفته شد برای انتخاب جراح پلک خوب در تهران در ابتدا به مهارت، توانا یی ،دانش و تجربه اودر این زمینه دقت کنید تا عمل پلک شما با ایمنی کامل وبهترین شکل ممکن انجام شود وشما از نتیجه عمل رضایت کامل داشته باشید واز این جراحی  نتیجه ی دلخواه بدست اورید پس در هنگام انتخاب جراح پلک خوب در تهران دقت لازم را در این زمینه داشته باشید.

کاربرد جراحی پلک

جراحی پلک کاربردهای مختلفی برای فرد خواهد داشت  وافراد با انجام جراحی پلک ظاهری زیباتر خواهند داشت  و با انجام این عمل شما صورتی شاداب و جوان با چشمان زیبا خواهید داشت.