سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزون لباس عروس در کرج

مزون لباس عروس در کرج

مزون لباس عروس در کرج:در گذشته خانم ها  برای تهیه ی لباس های مجلسی خود نزد خیاط های آشنا می رفتند که در همان محل زندگی شان هم به خیاطی مشغول بودند.این خیاط ها برای هر مشتری خود نوعی لباس خاص را پیشنهاد می دادند، اغلب مشتری ها وسواسی نبودند؛ بنابراین جنس و طرح و رنگ پارچه را خیلی ساده انتخاب می کزدند و با یک مدل ساده و با چند تغییر جزئی می شد چندین دست لباس تهیه کرد.

مزون لباس عروس در کرج

اغلب هم مشتری، از نوع کار خیاط ها رضایت داشت. چون با توجه به مشغله های زنان آن دوره، زمان و صرفه جویی در وقت عنصر مهم و ارزشمندی بوده و نزدیکی خیاط خانه به محل زندگی اولویت نخست هر کس محسوب می شده است.بر خلاف جامعه ی شبه مدرن امروزی که اغلب زنان جوان برای تهیه ی لباس از پایین تا بالای شهر را به دنبال مزون مورد دلخواه خود طی می کنند و بعد مسافت کمترین اهمیت را در این انتخاب دارد.

 

تنوع در مزون لباس عروس در کرج

مزون لباس عروس در کرج نیز در سالهای اخیر با گسترش مراکز تولید و عرضه ی پوشاک، تنوع گسترده ای در جنس و رنگ و طرح ایجاد کرده است و همین امر مشتری ها را طالب پیروی از جدید ترین مد لباس کرده است.

در چنین شرایطی  که دیگر خیاط های قدیمی و سنتی قادر نیستند احتیاجات نسل جدید را برآورده سازند. مدلهای عرضه شده در شبکه های تلویزیونی، ژورنال ها و فروشگاه های سطح شهر، نیازهای جدیدی را برای مردم تعریف می کنند و همین نیازهای جدید راه را برای فعالیت بیشتر مزون لباس عروس در کرج و دیگر مزون ها  هموار می کند.

مزون لباس عروس در کرج

کارکردهای مزون لباس عروس در کرج

اغلب مزون ها و همچنین مزون لباس عروس در کرج برای تهیه ی لباس تنوع گسترده ای دارند. لباس ها بر اساس آخرین متد های روز دنیا تولید می شوند و سلیقه فراگیر مشتریان سخت پسند را نیز به خوبی پوشش می دهند. امروزه در کنار وظیفه ی سنتی دوخت لباس، مزون لباس عروس در کرج به کارهای جانبی دیگری نیز روی آورده است. کرایه دادن لباس های ویژه عروسی و نامزدی از کارهای جدیدی است که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم و این اتفاق در مزون لباس عروس در کرج نیز رخ داده است.

سفارش دوخت لباس عروس در مزون لباس عروس در کرج

برای آن دسته از مشتریانی که مشکل پسند هستند و مدل های موجود در مزون لباس عروس در کرج را نمی پسندند، اغلب توصیه می شود که دست به کار شوند و با یک طراحی ساده، لباسی را که مد نظرشان است در مزون لباس عروس در کرج سفارش دهند، تا لباس بر اساس نظر و خواست خودشان آماده و تحویل داده شود. البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که برای سفارش دوخت یک لباس باید در یک فاصله ی زمانی مناسب اقدام کرد. لذا اگر برای یک مهمانی خاص و یا عروسی در زمان مشخص نیاز به سفارش لباس دارید، حداقل یک ماه زودتر از تاریخ مراسم، لباس دلخواه تان را در مزون لباس عروس در کرج سفارش دهید؛ تا استرس و فشار عصبی، مانع از سرسری گرفتن کار نشود و نتیجه نهایی باب میل خودتان از کار در بیاید.

مرون لیاس عروس کرج

نکات مهم برای مزون داران

کمک کردن به عروس خانوم ها در جهت برنامه‌ریزی برای بزرگ‌ترین روز زندگی‌شان کار جالبی خواهد بود؛ هرچند مشکلات خاص خودش را هم قطعا خواهد داشت توصیه میشود که :.

1-ساده کار کنید. آینه‌های زیادی در مغازه‌ی خود نصب کنید و سعی کنید آن‌ها را در مناسب‌ترین مکان‌ها قرار دهید. از میز و صندلی‌های کوچک برای یک گفتگوی دوستانه با مشتریان یا در اتاق‌های پرو لباس عروس استفاده کنید.

2- همیشه یک موسیقی ملایم سالن نمایش محصولات شما را آرامش بخش‌تر و خواستنی‌تر می‌کند و به محض ورود مشتری به داخل مزون نظر او را به سمت خود جلب می‌کند.

3-  تهویه کننده‌های مطبوع یا گل‌های تازه فضا و بوی خوشی را به مزون شما می‌بخشند.

4- هم‌چنین نشان دادن فهرست محصولات به شیوه‌ای که هر کدام از آیتم‌ها به‌سادگی و به‌صورت کامل قابل دیدن باشند کمک بسیاری به جلب نظر مشتریان خواهد کرد.

5- سعی کنید در هر سه یا چهار متر مکعب فضا پنج تا هفت لباس عروس آویزان کنید

6-وظیفه و تعهد شما  به‌عنوان صاحب یک کسب و کار و یک مزون تنها فروش بالاتر نیست؛ بلکه باید کاری کنید که عروس خانم ها فکر کنند به ملکه‌ی زیبایی  تبدیل شده‌اند. مطمن باشید حل کردن این مشکلات به شما اطمینان خواهد داد که یک کسب و کار فروش لباس عروس موفق راه اندازی کرده‌اید

مرون لباس عروس در کرج

روش اصلاح این اشتباه

برای بهتر کردن شرایط محل کنونی مزون خود موارد زیر را مد نظر قرار دهید :

1- اطمینان حاصل کنید که در محل شما پارکینگ مناسب با فضای کافی وجود داشته باشد

2-طرح‌های خود را در یک طبقه‌ قرار دهید و در نظر داشته باشید که اگر مغازه‌ یا نمایشگاه شما دو طبقه دارد برای پرکردن فضاهای خالی بهتر است فعلا تمام اجناس‌تان را در یک طبقه قرار دهید.

3-علاوه بر این داشتن نمایشگاهی با بیش از یک طبقه کارمندان بیشتری را نیز نیاز خواهد داشت که خود، باعث بالا رفتن هزینه‌های شما خواهد شد. به ویژه اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده‌اید بهتر است کم‌کم یه فکر توسعه‌ی کار خود باشید و عجله نکنید.

https://motivemoda.ir